McFreeBuild.yfun.pl

Zapraszamy na serwer ip:McFreeBuild.yfun.pl

Ogłoszenie

Juz on:McFreeBuild.yfun.pl

#1 2013-02-19 15:26:15

 [HA]Czarek01PL

HeadAdmin

Zarejestrowany: 2013-02-19
Posty: 17
Punktów :   

Zasady korzystania z forum i portalu

Poniższa treść stanowi zbiór zasad obowiązujących w ramach serwisu MyCraft.pl. Został on przygotowany w oparciu o postanowienia zawarte w oficjalnym Regulaminie, dostarczonym przez właściciela serwisu - firmę MacroGames. Artykuł ten kierowany jest do wszystkich Użytkowników serwisu i ma za zadanie pomóc im w odpowiednim korzystaniu z zasobów MyCraft.pl.

1. Dozwolone jest posiadanie tylko jednego konta na forum.
W razie potrzeby usunięcia konta, utworzenia nowego lub zmiany nazwy użytkownika należy kontaktować się z Administratorem Forum. Nie wolno tworzyć nowych kont po zablokowaniu poprzedniego w ramach kary.

2. Zabrania się umieszczania w profilu, sygnaturze, awatarze, postach, komentarzach, Shoutboxie lub innej publicznej przestrzeni serwisu treści:
a) wulgarnych,
Również w formie ocenzurowanej lub skrótów; w polskim, jak i innych językach. Dotyczy również zrzutów ekranu z gry.
b) obrażających innych Użytkowników lub działających na ich szkodę,
c) Nie ma
d) propagujących nienawiść ze względu na rasę, płeć, wyznanie, bądź orientację seksualną,
e) z nielegalnym oprogramowaniem lub zachęcających do korzystanie z niego,
W szczególności w odniesieniu do produktów Mojang AB, m. in. poprzez udostępnianie adresów serwerów, umożliwiających grę bez konta Premium.
f) dotyczących programów i błędów w grze, które ułatwiają rozgrywkę w trybie wieloosobowym, z wyjątkiem modyfikacji, które są dozwolone na danym serwerze grupy degenerationcraft, ale tylko w obszarach serwisu dedykowanych temu serwerowi,
Obszarami dedykowanymi mogą być m. in. działy na forum lub wpis na portalu, adresowany do graczy danego serwera.
g) przynoszących korzyści w jakiejkolwiek postaci bez zgody Administracji,
Głównie reklam, w tym serwerów oraz serwisów.
h) ujawniających prywatną korespondencję bez zgody stron, które ją wymieniały,
i) utrudniających innym Użytkownikom korzystanie z serwisu,
Przede wszystkim chodzi o zbyt duże wymiary obrazów oraz niektóre animacje, które przeszkadzają w czytaniu.
j) zabronionych przez polskie prawo.


3. Zamieszczane w wątkach posty na forum muszą:
a) zawierać sensowną treść, odnoszącą się do tematu wątku,
W szczególności nie mogą być to krótkie, niewiele wnoszące do dyskusji posty, ale również sugestie zamknięcia wątku, o ile ich autorem nie jest osoba, która założyła dany temat. Dodatkowo należy zwrócić uwagę, aby nie wprowadzać do dyskusji prywatnej wymiany zdań z innym Użytkownikiem, która powinna odbyć się przez prywatne wiadomości.
b) być zapisane poprawnie pod względem językowym,
Przede wszystkim bez błędów ortograficznych oraz fleksyjnych, ale także bez nadużywania znaków interpunkcyjnych do podkreślenia swojej wypowiedzi.
c) nie zawierać tekstu zapisanego kolorem zielonym, czerwonym lub jasnoniebieskim,
Kolory te służą Administracji do poprawiania postów oraz dodawania do nich komentarzy.
d) być edytowane, jeżeli Użytkownik chce coś dodać do swojej wypowiedzi, a nie ma po niej jeszcze żadnych innych postów.
Nie wolno zamieszczać swoich postów bezpośrednio po sobie – należy edytować pierwszy w razie potrzeby.



4. Nie wolno tworzyć wątków o podobnych tematach, do tych, które już są na forum.
Za pomocą wyszukiwarki można określić, czy inny Użytkownik już nie pisał na dany temat.

5. Nazwy wątków muszą sugerować ich zawartość.
Szczególnie należy zwrócić na to uwagę w dziale Pomoc.

6. Analogiczne zasady z podpunktów a) i b) punktu 3. obowiązują przy pisaniu komentarzy do wpisów na portalu.

7. Zabrania się byłym członkom Administracji reklamowania lub polecania konkurencyjnych serwisów i serwerów.
Również w działach do tego przeznaczonych.

8. Poszczególne obszary serwisu mogą określać własne zasady korzystania z nich i należy się do nich dostosować.

Przestrzegania powyższych zasad przez Użytkowników będą pilnować Moderatorzy Forum oraz Administrator Forum, a w przypadku Portalu Redaktorzy. Osoby na tych stanowiskach zostały wymienione w odpowiednich kategoriach na tej stronie. Dodatkowo fora poszczególnych serwerów są moderowane przez Operatorów tych serwerów i Moderatorzy Forum pełnią na tym obszarze jedynie funkcję nadzorczą.
Należy pamiętać, że Administracja może dokonać zmian w Regulaminie, o czym Użytkownicy będą informowani.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.angell.pun.pl www.minipigs.pun.pl www.mamjuzdosc.pun.pl www.counterst.pun.pl www.oazaczermna2007.pun.pl